תחזית עסקית נומרולוגית

איך אפשר להשיג תחזית עסקית נומרולוגית?

לא משנה באיזה שלב נמצא העסק שלכם – בתחילתו, באמצעו, או דווקא בשלב שבו אתם שוקלים למכור אותו, תמיד כדאי לקבל יעוץ עסקי מקצועי בתחום. אבל איזה ייעוץ אתם בדיוק צריכים? ואיך תדעו מה טוב עבור העסק שלכם?

אחד המקומות שאליהם אנשים הולכים כדי למצוא תשובות טובות היא תורת הנומרולוגיה. הנומרולוגיה היא תורת המספרים, והיא גורסת כי קיים קשר חזק מאד בין המספר, לבין אופיו של האדם. בנומרולוגיה הקלאסית, נהוג לנתח אופי של בני אדם לפי תורה גימטרית שבה ממירים את השם למספרים, מבצעים תרגילי חיבור, עד שמתקבלת ספרה אחת המלמדת על אופי האדם. היום אפשר גם לבצע ניתוחים נומרולוגיים לפי ערכים נוספים כמו תאריכי לידה, ובמקרה של פתיחת עסק – לפי מספר העסק עצמו.

איך בכלל מנתחים עסק בנומרולוגיה?

אם קל יחסית לנתח אדם לפי הנומרולוגיה, הרי שבתכנון של תחזית עסקית המצב הוא מעט יותר מורכב. האם העסק הוא בכלל ישות ממשית שאפשר לנתח אותה? הרי בראש העסק עומדים בסופו של דבר אנשים שהם הישות הממשית. אולם חשוב לדעת כי היום ישנם ממש עסקים עם אופי משתנה ואין כלל מקריות בחיים. מספיק שפעם אחת תלכו לקבל ייעוץ נומרולוגי על העסק שלכם ותבינו למה בדיוק הכוונה. היום יש יזמים רבים שלא פותחים עסק חדש, מבלי שהם מתייעצים עם נומרולוג מומחה. לאותם יזמים חשוב לראות, שהם יבחרו שם תואם עבור העסק.

ומהי ההשפעה של שם העסק? ממש כמו ההשפעה הנומרולוגית על שם פרטי! גם לשם העסק שלכם יש ערך נומרולוגי, וגם הערך הנומרולוגי יכול להשפיע. כשם שערכים נומרולוגיים מחווים על אנשים שהם יצירתיים או תקשורתיים או בטוחים בעצמם או מופנמים או עם חוש כלכלי וכיו"ב – כך גם הערך הנומרולוגי יכול להצביע על עסקים שנידונו להיות משפחתיים, כאלה שצריכים להתרחב לחו"ל, כאלה שדורשים אך ורק ניהול שמרני, וכאלה שדורשים חידוש בלתי פוסק. אבל כפי שתראו מיד, אפשר לבצע תחזית עסקית לא רק לעסק עצמו – אלא גם לאנשים שעובדים בו ולנתח אותם מבחינה נומרולוגית ועסקית גם יחד.

אופי עסקי של יזמים

למעשה, בנומרולוגיה אפשר לנתח את האופי של האדם מזוויות שונות. יש לדוגמה אנשים שהולכים לעבור ניתוח לזוגיות שלהם לפי הנומרולוגיה. מצד שני – אפשר גם לנתח את התכונות העסקיות שלכם לפי הנומרולוגיה. כך לדוגמה, אדם שהערך הנומרולוגי שלו הוא 8 הוא אדם שתמיד ישאף לקבל כמה שיותר עוצמה בעסק שלו ותמיד ישאף לטפס למעלה. זאת לעומת אדם שרוצה להקים עסק והערך הנומרולוגי של שמו הוא 2 שאצלו דווקא באות לידי ביטוי היכולות שלו לנהל משא ומתן, לקיים מהלכים דיפלומטיים, ולנהוג ברגשיות רבה מאד.